آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

انتخاب نام 2

1391/9/23 10:21
نویسنده : مامان نی نی
159 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیشب من و بابایی تونستیم اسم پسر گلمون را که با هم برای دیدنش لحظه شماری می کنیم انتخاب کنیم اسمی که بار اول عمه لادن مهربون پیشنهاد داده بود و بین همه اسم هایی که انتخاب کرده بودیم بیشتر رای آورده بود:

اسم پسرمون شد آوش

آوش به معنای به زلالی آب

و می دونم خدای مهربونی سرشتی به پاکی و زلالی آب به پسرمون خواهد داد و این مسئولیت سنگین من و همسرم خواهد بود که این سرشت را همیشه پاک و نیکو نگاه داریم وبا تمام وجودمون از آن مواظبت کنیم.

 

پی نوشت: داداش اوستا از کجا می دونست ما اسم آوش را انتخاب کردیم ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

لیلا
24 آذر 91 0:40
نام نیکو حق فرزند بر والدین است بحق که نام زیبایی برای نوه عزیزم انتخاب کردید اینشاالله که خودش هم ازنامش راضی باشد


ما هم آرزو می کنیم که اولین حقی را که به گردن ما داره تونسته باشیم ادا کنیم مامان جون
دایی محمد
25 آذر 91 11:46
وای نی نی مون چه اسم قشنگی داره.به خاطر این انتخاب قشنگ به مامان بابای نی نی تبریک می گم.اما بگم من همیشه بهش می گم مو فلفلی


مرررررررررررررررسی داییجون از همه همتون ممنون که اسمای قشنگی را انتخاب کرده بودین من واسه تو همیشه موفلفلی دایی می مونم
عمه لادن
25 آذر 91 23:03
خیلی خوشحالم که این اسم انتخاب شده.مطمأنم خودشم عین اسمش پاک و زلاله.ایشالله زودتر به سلامت بیاد که هی صداش بزنیم.


سلللللللللللللللللللام عمه لادن مهربون مرسسسسسسسی از اسم قشنگی که به مامان بابام پیشنهاد دادی.منم دلم واسه همه همه یه ذره شده. دوستتون دارم
خاله اکرم
26 آذر 91 18:51
وای چه اسم قشنگی
دست عمه لادن باسلیقه درد نکنه که این اسم رو پیشنهاد داده
با وجود این همه ادمهای خوبی که دور و برشند انشااله که تا همیشه زلال و پاک میمونه


مرسی خاله دوست داشتنی
آوش ما همیشه به دعاهای بزرگتراش نیاز داره