آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

دلنوشته مامان موفلفلی

1391/9/23 10:40
نویسنده : مامان نی نی
252 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، نور چشمانم

روشنی دیده و جانم

من مادرت هستم، کسی که یقین بدان بیشتر از جانم دوستت دارم و خواهم داشت. کسی که از لحظه ای که تو هم نفس من شده ای ، تمام زندگیم به شوق بودن تو جانی تازه گرفته و حسی پر از مهر ، دوست داشتن ، درد ، نگرانی و هر چیزی که یک مادر تجربه اش می کند در من جاری شده و با تمام وجودم عجین گشته.

فرزندم

میوه زندگیم،

زمانی که برای اولین بار ، هوای این دنیا را به درونت بکشی و به روی هستی دیده بگشایی، وارد مسیری می گردی که بخشی از آن سرنوشت ناگزیر توست و از خداوند مهربانم هر لحظه برایت آرزوی بهترین تقدیر را می کنم تقدیری که بر شانه های تو سنگینی نکند و به اسانی بر رنجهای آن پیروز گردی و شادی های آن کامت را لبریز از شعف نماید.

اما دیگر بخش آن تویی که سازنده آن خواهی بود و باید انتخاب کنی ، گاهی این انتخاب ها آسان است وروشن و گاهی سخت و نفس گیر. انتخاب هایی که بایدبه دیده جان به آن ها بنگری و چیزی که همیار و همدم تو خواهد بود برای انتخابی شایسته، سرشت روشن و زلال تو ست و بدان من و پدرت هر لحظه همگام باتو ، تکیه گاهت خواهیم گردید. تکیه گاهی که باور داشته باش حتی اگر خودش فرو ریزد باز اجازه نخواهد داد به تو لطمه ای وارد گردد.

برایت با همه وجودم نور و روشنایی را امید دارم...

دوستت دارم بیش تر از جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دایی محمد
25 آذر 91 11:44
من عاشق نوشته هایی هستم که مامان موفلفلی واسش می نویسه


مرسی دایی مهربون موفلفلی
منم عاشق اینم که بیام ببینم کلی کامنت واسه پسرم گذاشتین
خاله اکرم
26 آذر 91 18:28
وای چه قشنگ نوشتی مامان نی نی
با این بابا و مامانی که نی نی داره ، معمولا که چه تقدیر واینده قشنگی در انتطارشه


مرسسسسسسسسسسسسسی خاله اکی.