آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

بابایی خیلی دوستت داره

1391/9/22 10:26
نویسنده : مامان نی نی
116 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

بابایی خیلی دوستت داره، هر بار که می ره تو اتاقت و وسایل و لباسات را می بینه کلی قربون صدقه ات می ره

وقتی میاد خونه و سه تایی باهم هستیم باهات حرف می زنه از آرزوهای قشنگش، برات دعا می کنه و می گه که خیلی دوستت داره

هر شب موقع خواب خدای بزرگ و مهربون را شکر می کنه به خاطر بودن تو ...

منم هر شب به خدا می گم دوستت دارم و برات دعا می کنم واسه سرنوشت آینده ات که خدا بهترین تقدیر را نصیبت کنه...

بابایی هر شب که می خواد چشماش را ببنده می گه یعنی یه روز میاد اینجا بخوابه روی دستای من و با این آرزوی قشنگ چشماش را می بنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دایی محمد
22 آذر 91 21:41
نی نی هم خیلی باباشو دوست داره.همه حرفاشو گوش می ده تو کارایی که میتونه به باباش کمک می کنه.موفلفلی خودش به داییش گفته اینارو


آله دایی جون منم بابایی را خیلی دوست دالم از ته ته دلم دوستش دارم
avesta
22 آذر 91 23:57
نی نی ما یکی از بهترین مامان باباهای دنیا رو داره


مرسی خاله مهربون نی نی اوستا هم یکی از بهتریم مامان باباهای دنیا را داره، همه مون خیلی دوستش داریم عمو شهرام همش توخونه که هست ادای حرف زدنش را درمیاره کلی با هم می خندیم.پسر ما از همین حالا یه داداش خوب مثل اوستا داره که خیلی همدیگه را دوست دارن
مامان نسرین
25 آذر 91 23:22
من خیلی شادم از این که شهرام بابای آوش کوچولو شده.من و بابا جون برا اومدنش منتظریم.


سلام مامان جون ما هم خیلی خوشحالیم که آوش کوچولوی ما ،یه خونواده مهربان داره که خیلی دوستش دارند و همه واسه اومدنش لحظه شماری می کنند.نی نی آوش همه را خیلی دوست داره
خاله اکرم
26 آذر 91 18:26
وایییییییییییییییییییی چه بابای مهربونی


بابایییییییییییی خیلی مهربونه خیییییییییییییلی خوفه!
لیلا
8 دی 91 20:17
بابائی منم خیلییییی زیاد دوست دارم دعا میکنم خدا همیشه بابا ومامانونم برام نگهداره بابائی قول میدم برات پسر خوبی باشم مثل پسز خالم


پسرم قول می ده که همیشه با همه مهربون باشه و دوستشون داشته باشه