آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

نظرات (7)

مامان نی نی
21 آذر 91 20:28
الهی مامان قربون موفلفلی بره یعنی قراره این شکلی بشی
دایی محمد
21 آذر 91 21:23
نی نی مو فل فلی ناز خودمه.موهاشو مطمئنم اینجولیه.اما دیگه بقیشو باید یه کم صبر کنیم.
[h

بهترین دایی دنیا
عکسم را خیلی خوشگل کشیدی سبزه بانمکم مرسییییییییییییی
avesta
22 آذر 91 23:56
اوستا میگه خدا میخواد پسرخالم رو عزیز کنه خدا نی نی ها رو خیلی دوست داره میگم پسرخالت کیه میگه نینی آوش


الهی خاله دور اوستا بگردهکه چقدر مهربونه و خدا می یاد دونه خاله چقدر دوستش داره الهی خاله قربون اون دست و پاهای کوچولوش بشه ،خدا نی نی اوستا را هم خیلی دوست داره
دایی محمد
23 آذر 91 1:48
این اوستای من همه چیزو تو دنیا می دونه.خدا تو رو هم خیلی دوست داره اوستای من زندگی من. نی نی داره دنیا میاد تو مثل داداش بزرگشی اگه یه روزی دایی نبود هوای همدیگرو داشته باشین


سلام دایی مهربون ایشالا همه بچه ها زیر سایه مامان بابا ها و همه دایی و عمو خاله و عمه هایی که دوستشون دارند بزرگ بشن و همیشه همه بزرگترا پشتشون باشن نی نی ما همه را خیلی دوست داره مخصوصا داداش اوستاش را
مامان نسرین
25 آذر 91 23:26
مامان نسرین قربونش.دایی محمد پسر ما خیلی خشکله.حالا بذار بیاد میبینی.


آره مامان من هی می گم خوشگلم هی پشت سرم حرف در آوردن دایی می گه موهاش فرفری این یکی فکر کنم راست گفته!
خاله اکرم
26 آذر 91 18:09
دایی محمد بد
نی نی فقط موهاش فرفری
بقیش اینجوری نیست


دایی محمد خیلی موفلفلی را دوست داره!
لادن
26 آذر 91 20:01
اشکال نداره موهاش کراتینه میکنیم.


موفلفلی مد شده عمه جون همه می رن فل می کنن