آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

برای یکسالگیت

1392/12/25 14:10
نویسنده : مامان نی نی
228 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین گلبرگ زمستانی

گل زیبای اسفندم

اکنون یک سال را پشت سر گذاشتیم، یک بهار با همه رنگ و نگار هایش

یک تابستان با همه گرمای داغ و بوی شرجی و خنکای نسیم عصرگاهی

یک پاییز پادشاه بی بدیل رنگ ها وفصل عاشقانه ها

و یک زمستان که تو در بهاریترین ماه آن به من هدیه شدی

ومن در گذر تمام این سالها و سی و چند بهار ، تابستان ، پاییز و زمستانی که بیش از تو زیسته ام

دانسته ام که هیچ چیز در این دنیا پایدار نیست جز مهربانی ،مهربانی و مهربانی...

هیچ شادی همیشگی نیست و هیچ غمی همیشه جاودانه نخواهد بود.

آنچه در خاطر آدمیان نقش می بندد احساسی است که درون آنها به وجود می آوری،لحظه ای که با نگاهت چیزی را در وجوددیگری جاری می کنی در پس گذر همه سالیان و  در گیر و دار زیستن همیشه 

از پس دیوار سرک می کشد...

نفسم ، روشنی جانم

عمرم

عشقی که من در وجود پدرت به تو می بینم برای من و برای آینده تو  ارزشمند ترین توشه راه است.

پدرت برای تو بهترین دوست و یاور خواهد بود، این را برای آن هنگام می گویمت که جوان می شوی

لحظاتی که شاید تجربیات گرانش را خریدار نباشی... هیچ گاه دلش را حتی به عتابی نشکن که او سالهای جوانیش را بدون هیچ چشمداشتی برای تو می گذارد...

یگانه میوه زندگیم

عشقم

دردانه نازدانه ام

من با وجود تو عشقی را تجربه کرده ام که با هیچ چیز این دنیا عوضش نمی کنم....

حسی شگرف که هر لحظه از آن روح زندگی را درمن می دمد،حس مادری زیباترین چیزی که در دنیای من یافت می شود

روزی که پدر شوی شاید درک این لحظه من برای تو پیدا شود

نهال ترد یکساله من

شیرین ترین لحظه های من لحظه ای است که آرامش معصومانه تو را در خواب میبینم، لحظه ای که چشم می گشایی

دوست داشتنی ترین لذت من شنیدن صدای خنده های از ته دل توست با همه وجودم از خداوند می خواهم که هیچگاه این خنده های از ته دل از تو دور نشود

دعا می کنم که هیچ وقت اینقدر گرفتار نامرادی های روزگار نگردی که وقتی و لحظه ای از زندگیت از این خنده ها دور شود

میدانم در راه طولانی که در پیش داری  ، گاهی تنها خواهی ماند... لحظه های تنهایی لحظه های ارزشمندی است برای گام گذاشتن در تقدیری که باید انتخابش کنی

می دانم لحظه هایی می رسد که باید بغضت را فرو بخوری، اما سخت نگیر  همه هستی ام

همه چیز گذراست ، بهترین خوبی  این دنیا همین  است...

زندگی یک گذرگاهی است

گذرگاهی که کوتاه است

لحظه های  شادکامیت را برای خودت به یک جشن تمام عیار تبدیل کن،جشنی که با یادش سرشار از انرژی شوی

خیلی حرفها برایت دارم از پس سالهای گذشته ام، اما بماند تا وقتی دیگر...

دعایت می کنم ، دعایت می کنم برای بهترین هاو اطمینان دارم دعای مادر زود اجابت می شود...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

جیران بخشنده
25 اسفند 92 15:49
آوش جونم تولدت مبااااارک
عمه لادن
25 اسفند 92 22:27
تولدت مبارک عزیزم.با اومدنت نه فقط به خونه مامان و بابا،به خونه ماهم یه حال و هوای دیگه دادی.منم از ته دلم دعا میکنم که همیشه زیر سایه مامان و بابای مهربونت شاد باشی.
خاله اکرم
17 فروردین 93 12:11
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
خاله حدیثه
19 فروردین 93 15:48
عزیز دلم تولدت مبارک