آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

مهاجران

1392/3/8 23:54
نویسنده : مامان نی نی
161 بازدید
اشتراک گذاری

این اسمیه که مامان لیلا به ما داده، یعنی من و مامان و بابایی

مامانی و بابایی و من روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه از شیراز به بوشهر مهاجرت کردند مامان و بابایی به خاطر من تصمیم به مهاجرت گرفتند اخه مامانی شهریور باید بره سر کار و اونوقت من تنها می موندم

مامانی دوست نداشت من به این کوچولویی برم تو مهد کودک، به خاطر همین تصمیم گرفتند چند سالی تا من بزرگتر بشم بریم بوشهر پیش مامان لیلا باشیم.

مامان نسرین و باباجون و عمه ها و عمو خیلی دلشون واسم تنگ می شه اما ما سعی می کنیم زود زود بهشون سربزنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله اکی
11 خرداد 92 11:24
مهاجر کوچولو
خوش اومدی به بوشهر
چقد خوش به حال مامان لیلا شده ها
هر روز به مامان نسرین هم زنگ بزن یا برو تو اسکایپ تا اون لپ گندت رو ببینه دلش تنگ نشه یه وقتی


مرسی خوش به حال منم شده هرروز می رم ددر خونه فامیلا کلی بغل گیرم میادباشه هر روز به مامان نسزین هم زنگ می زنم حالا باید بگم عمه لادن اسکایپش را راه بندازه محض خاطر لپای من
عمه لادن
11 خرداد 92 21:39
دلمون برات یه ذره شده ولی به خاطر راحتیت تحمل میکنیم.


منم دلم تنگ شده خیلی خیلی زیاد.قول میدم زود زود بیام پسشتون
لیلا
14 خرداد 92 0:38
عمه لادن اوش کوچولو هم دلش برای شما تنگ شده وخیلی خیلی دوستون داره
لیلا
14 خرداد 92 0:43
مهاجران کارتونی بود که در دوران کودکیه مامان و بابات از تلوزیون پخش میشد پسرم