آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

ماهگرد سوم

1392/3/27 18:39
نویسنده : مامان نی نی
169 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 24 خرداد ه اتفاقا روز انتخابات ریاست جمهوری ایران هم بود من سومین ماهگرد زندگیم را به اتمام رساندم. هرجایی که می رفتیم همه حرف از انتخابات می زدند خیابون ها خیلی شلوغ بود و در ستادهای کاندیداها موزیک گذاشته بودند منم دلم می خواست یه کم با اون اهنگ های شاد بندری قرش بدم اما نمی شدخنده

جمعه شب مامان بابا به مناسبت سومین ماه تولد من خودشون را به رولت و نون خامه ای دعوت کردندباز هم به نام من به کام مامان و بابا ! یادتون بمونه هاشیطان

شنبه صبح با مامان و بابا رفتیم عکاسی ا باز هم از اون عکس های بد اخلاق بگیریم.با کلی ادا و شکلک های مامان من تازه رضایت دادم که گریه نکنم اما از خنده خبری نبودخمیازهحوصله اینکارا رو ندارم ولم کن عامو شما شیرازی بخونینش

بعدش هم رفتیم بهداشت نزدیک خونه مون همه داشتن تلفیزیون می دیدن اخه منتظر نتیجه انتخابات بودن

یه کمی ترسیدم اما این دفه خبری از امپول نبود فقط خانمه منو گذاشت تو ترازو شدم 7200 گرمخجالت

مثل اینکه یه کمی پرخوری کردم

راستی خبر جدییییییییییییییییییییییییییییید

من پستونکی شدم

کلی شیر مامان را می خوردم خوابم نمی برد بعد هم کلی دستام را دوتایی تا مچ می کردم  دهنم بازم نمی خوابیدم این دفعه پستانک را امتحان کردیم که اتفاقا خوب جواب داد

الان دیگه خنده های صدادار می کنم کلی صداهای عجیب و غریب از خودم در میارم مثل آغوم ههه خمیازه های صدادار می کشم و تو پارکم با عروسک هام سرگرمم

راستی سرگرمی مورد علاقه ام تلفیزیونه حالا هر چی داشته باشه خبر فیلم کارتون....اما نمی ذارن ببینمدل شکسته

 شنبه شب با مامان بابا مامان لیلا واوستا پسر خاله رفتیم خیابون گردی آخه همه جشن گرفته بودن جشن پیروزی در انتخابات حسن روحانی رییس جمهور بعدی کشورمون شده و همه از این انتخاب خوشحال بودن و تو خیابونا بوق مب زدند می رقصیدن بعضی وقتا هم شعار می دادند و سرود می خوندن

همه ارزو می کنن وقتی ما نی نی ها بزرگ شدیم اوضاع کشورمون خیلی بهتر از این باشهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله اکرم
27 خرداد 92 20:03
وای چقد اتفاقی قشنگ کاش منم زود تموم بشم بیام بوشهر پیش شما
مامان ساتیار
5 تیر 92 15:32
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
عمه لادن
6 تیر 92 10:53
یه چیز خوردنی باشه حالا هر چی میخواد باشه.چش گوگوله ای گرد و قلمبه.


یه روز اومدین دیدین من و بابایی نیستیم بدونین آوش ما را خورده