آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

پایان چشم انتظاری

1391/12/23 21:39
نویسنده : مامان نی نی
224 بازدید
اشتراک گذاری

آوش نازنینم این لحظه ها که هر لحظه اش برای من مثل یکساعت می گذره آخرین لحظه های سفر ٩ ماهه ماست، پایان چشم انتظاریمان و من و بابایی هر دو اضطرابی همراه با شوق را پشت سر می گذاریم و لحظه به لحظه برای آمدن تو و در آغوش کشیدنت بی تابی می کنیم....

فرزند دلبندمان فردا پا به جهانی می گذاری که ما با تمام توانمان تلاش خواهیم کرد که برایت زیباترین باشد، اما گاهی ممکن است مسیر و سمت و سوی زندگی به دلخواه تو نباشد که تجربیاتمان می گوید خداوند همیشه به جای تو بهترین تصمیم را می گیرد پس تصمیم های سختت را به او واگذار نما.

عشق شیرین ترین تجربه زندگی همه انسان هاست شیرین تر از ثروت، قدرت و خیلی چیزهای دیگر پس هیچ وقت این ارزشمندترین تجربه زندگیت را با چیزی معاوضه نکن.

فرزندم نور چشمم عشقم میوه زندگیم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله اکرم
23 اسفند 91 23:01
سلام آوش عزیزم
امشب آخرین شب بودن تو در دنیای جنینی ات است
دنیایی که بعد از پایان ، هیچ وقت آن را بخاطر نمی اوریم
دنیایی که تو تکامل می یابی تا بشوی اشرف مخلوقات و تقدیم شوی به کسانی که نه ماه چشم انتظار دیدنت بودند
امشب چند بار کوله بارت را نگاه کن
هر چه خوبی و مهر و وفاست با خود بیاور
بیاور برای انسانهایی که تشنه این مهر و محبتند
نازنینم با لوحی پاک و روحی به زلالی آب به این دنیا قدم خواهی گذاشت.و همیشه بخاطر داشته باش که لوحت را به پاکی روز اول حفظ کنی چرا که خداوند پاداش بسیار نیکی به امانتداران خود خواهد داد
بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم
پایان سفرت به سلامت باد


ممنون خاه اکی مهربون
از همه دعاهای خیرت ممنونم دوستت دارم
عمه لادن
1 فروردین 92 19:26
آوش عزیزم من این متن دارم موقعی مینویسم که تو دیگه پا به جمع ما گذاشتی و رنگ تازه ای به زندگی هممون مخصوصا مامان اعظم و بابا شهرام دادی.آرزو میکنم همیشه شاد و سالم در کنار مامان و بابای مهربونت باشی.



ممنون عمه لادن مهربون
دعا میکنم با دستای کوچولوم و قلب بزرگ که همه کسایی که اینقدر دوستم دارند همیشه خوشبخت باشن.دوستت دارم