آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

تولدت مبارک آوشم

1392/1/1 20:16
نویسنده : مامان نی نی
159 بازدید
اشتراک گذاری

معنای زندگی من در نگاه تو تداعی می شود
دنیایم رنگی تر شده
آهنگش دلنشین تر
صدای تپش قلب تو صدای زندگی من است
از24 اسفند ماه
یک هفته تمام است که
تو را لمس می کنم
تاریخی که مرا جاودانه کرده
و خاطره آن اشک شوقی همیشگی را همراه گونه های من می کند
آوشم
زلالی و پاکی نگاه تو همرنگ نامت مهر محبتی جاودانه را بر خانه قلبم زده
فرزندم
سجاده سبز سپاس رابر پهنای زندگیم گسترده ای
برای همیشه سرنوشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله اکرم
25 فروردین 92 16:28

آوش عزیزم تولدت مبارک
انشااله 120 سال عمر با برکت و با عزت داشتی


خاله اکرم
با دستای کوچولوم رو به اسمون می کنم واسه همه آرزوهات دعا می کنم
لیلا
13 اردیبهشت 92 23:50
قربون اون چشمای معصومت برم ای شادی بخش زندگییمان اوش عزیزم


خدانکنه مامان لیلا منم خیلی خوشحالم که یه جایی اومدم که اینقدر طرفدار دارم