آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

تولد مامانی

1391/12/14 20:25
نویسنده : مامان نی نی
170 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال دیگه را پشت سر گذاشتم و دوباره رسیدم به تاریخ روزی که برای بار اول چشم گشودم. یک سالی که برام سرشار از لحظه های شاد بود و این بار با تجربه شادی  و مهربانی و عشق خیلی بیشتر از یکسال بزرگ شدم. معنی عشق را با تمام وجودم حس کردم عشقی که همسرم بی دریغ هر لحظه به من هدیه داد و چقدر با عشق بزرگتر می شوی...

 

و هر لحظه خداوند را از بابت بودن او درزندگیم شکر می کنم....

 

و تجربه دیگری که توام با انتظار بود را حس کردم حس مادر شدن، 

 

وچقدر تجربه هایم شیرین بود وچقدر شیرین تر خواهد بود وقتی برای اولین بار فرزندم را در آغوش بگیرم.سال گذشته بهترین های سرنوشتم رقم خورد و از بابت آن از خداوند بی نهایت سپاسگزارم و سجده شکر به جای می آورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله اکرم
15 اسفند 91 16:41
سالی که چقد زیبا برای مامان و بابات شروع شد
وچقد زیبا تر با آمدن تو به اتمام خواهد رسید
مامان آوش تولدت مبارک
انشااله در کنار بابا شهرام 120 سال زنده باشی که نوه های آوش رو هم ببینید



مرسی خاله اکرم مهربان