آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

آخر پاییز

1391/9/28 16:39
نویسنده : مامان نی نی
149 بازدید
اشتراک گذاری

داریم نرم نرمک به آخر پاییز می رسیم

فصل زرد و نارنجی و قرمزها

بازی ابرهای بازیگوش تو پهنه آبی فیروزه ای

همیشه آخر پاییز که می شه جوجه هامون را میشماریم و امسال جوجه موفرفری ما هم همراه و هم

نفسمون شده

و داره با تمام شدن پاییز بزرگ تر و بزرگ تر می شه تا آخر زمستان که کم کم سرما بساطش را جمع کنه و گلهای سفید و صورتی و زرد روی سبزی دستای زمین خودنمایی کنند

او هم مثل بهار رویشی نو را تجربه کنه

جوجه موفرفری

من تو را زیر قلبم نه ،بلکه درون قلبم پرورش می دم وتمام احساس و هستی ام را حصار تو می کنم تا درون قلبم آرام آرام به لحظه اوج خودت برسی

دو شب دیگه به شب یلدا مونده

جوجوی خوشگلم امسال شب یلدا قراره مهمون خونه بابابزرگ باشیم

دلم لک می زنه برای شب یلداهایی که بتونم بغلت کنم

دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله اکرم
28 آذر 91 20:32
چه پاییز قشنگیه سال دیگه....


ایشالا ایشالا که پاییز ما کنار نی نی خاله اکرم خیلی قشنگ تر بشه