آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهشت خونه ما

الگو پذیری

1394/5/24 13:56
نویسنده : مامان نی نی
285 بازدید
اشتراک گذاری

الگو پذیری تو رفتار بچه ها در سن 2 تا سه سال اوج می گیره تمام حرکات و گفته ها را تکرار می کنن و تو این مورد پدر و مادر و اطرافیان خیلی باید مراقب باشند.

آوش علاقه عجیبی به کتاب داره و یه سری کتاب شعر تاتیهای هچین و همچین داره که تا لحظه خواب هم ازش جدا نمی شن و دائم از من و باباش می خواد که این شعرها را واسش بخونیم وبه نکته های ریزی تو این کتابا اشاره می کنه یه روز که تنها داشت کتاب تاتی حمومی را نگاه می کرد . من متوجه شدم که داره به تاتی توی کتاب می گه عافیتت باشه عزیزم عافیتت باشه عزیزم

دقیقا کلماتی که من یا بابایی بعد از حمام بهش می گیم.

یه مورد دیگه مربوط به شیطنت های بچه گانه اش بود که کلی خونه را بهم ریخته بود و کلی طرفهای اشپزخانه را کف آشپزخانه ریخت بعد خودش به من نگاه کرد با ژست خاصی گفت : از دست بچه فضول ( شیطون) از دست آوشی.

من چقد با این کلمات آشنا بودم....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)