آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

از پمپرز گرفتن

1394/3/17 14:31
نویسنده : مامان نی نی
318 بازدید
اشتراک گذاری

من الان نزدیک به دو سال و سه ماهه هستم و کم کم دارم مرحله سخت از پوشک گرفتن را تمرین می کنم الان تقریبا ده روزی هست که به غیر از موارد خاص که بخوایم بیرون بریم پمپرز استفاده نمی کنم تا الان چن بار هم خودم را خیس کردم اما مامان مرتب از من سوال می کنه جیش نداری بعضی وقتا ندارم گاهی وقتا هم تنبلیم می شه برم جیش کنم اما وقتی که خواب هستم جیش نمی کنم غیر از یه بار که مامان سرکار بود بابا هم خوابیده بود و من جیش کردم شاید هم خواب بودم و جیش بزرگ کردم.

مامان صبح زود که می خواد بره سر کار من را می بره دستشویی اما من اینقد خوابم میاد که جیش نمی کنم و میام دوباره ی خوابم نمی دونم این از پمپرز گرتن چقد طول می کشه اما امیدوارم زودتر بتونم برم دستشویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)