آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

خبرهای جدید

1393/3/20 10:26
نویسنده : مامان نی نی
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ما دوباره بر گشتیمجشن

ببخشید یه کمی نبودیم اما سرمون خیلی شلوغ بود

اینترنت خونه مون قط بود

لپ تاپ هم از دست من کلا جمع شده

یه دلیلای دیگه هم داره

آخه....

اول بذارین بقیه ماجرای عید را واستون تعریف کنم

عید نوروز من و مامان و بابایی و عمه ها و دختر عمه ها و مامان جون و عمو رضا رفتیم مسافرت بندر عباس جای همه همه شما خیلی خالی بود خیلی به همه همه خوش گذشت البته به من به خاطر شیطونیام بیشتر از همه یه روز هم سوار قایق شدیم رفتیم قشم کلی تو بازارا گشتیم مامان بابا یه کم خرید کردن شهر خیلی شلوغ بود همه جا پر بود از آدمای مختلف روز اول هم که رسیدیم بندر اینگار خدا ابرا را پاره کرده بود آب شر شر می ریخت رو سرمون کلا خیس شدیم 3 روز بندر عباس بودیم وروز چهارم دوباره بر گشتیم فسا

تو راه کلی چغاله بادام خریدیم خیلی خوشممز بود تو تموم راه من داشتم دائم می رقصیدم آخه خیلی قشنگ می رقصمجشندروغگو

خلاصه بعد ازاینکه همه تعطیلات را تموم کردیم خسته و خوش و خرم بر گشتیم بوشهر

اما چه برگشتنی چشتون روز بد نبینه تو راه دچار انواع پدیده های جوی شدیم از مه گرفته تا طوفان و سیل

خدا خواست سالم بر گشتیم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی :)
20 خرداد 93 10:28
خدا نگه ش داره تا همیشه خنده رو لباتون بکاره ... منتظرتم