آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

بدون عنوان

1391/9/20 17:15
نویسنده : مامان نی نی
100 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم همراه من است

او که ساز زندگیمان را "کوک " می کند...

با آمدنش به دنیای کوچکمان " وسعت " می بخشد

"دلهایمان " به شوق امدنش لبریز از شادی شده

"کلمه مهربانی " را  بر صفحه بهشتی خانه کوچکمان باسر انگشتان کوچکش می نگارد...

من با نگاهی نو

حسی تازه را تجربه می کنم

حس "مادری":

مهربانی

آرامش

درد

رنج

و تو نیز همپای من "پدر"

می شوی

پر از صبوری

دوست داشتن

"روشنای فردا " را به من و کودکم هدیه می کنی...

به خاطر همه مهربانی هایت سپاسگزاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

avesta
19 آذر 91 9:50
الهی من قلبون این موفلفلی برم که چقد هممون بی تاب دیدنشیم


خاله جون از یه دنیای دیگه که من هنوز توشم سلام
من خیلی دوستتون دارم مخصوا پسل خاله
قند تو دلم اب می شه وقتی می دونم در آینده چه خلابکریایی با هم می کنیم اووووووووووو


خاله اکرم
20 آذر 91 6:50
خوش به حالت که مامانت اینقد بلده قشنگ بنویسه

مرسی خاله اکی ایشاایشالا خودت قشنگ ترش را تو وبلاگت واسه نی نی ات می نویسی
najme
20 آذر 91 11:34
ای جوووووون.... خوش به حال مو فلفلی!
مامان نی نی
20 آذر 91 17:17
مرسی مه به وبلاگ موفلفلی سرزدید
دایی محمد
20 آذر 91 17:37
سلام مو فل فلی من.کاش می دونستی هر با که بهت فکر می کنم چه حسی بهم دست می ده.کاش می دونستی چه جوری منتظر روزی هستم که بیای بغلت کنم.حالا که دارم اولین پستم توی وبلاگتو میذارم بهت قول می دم که همیشه واست بهترین دایی دنیا باشم و همیشه در کنار بابا مامان عزیزت پشتت باشم تا اینکه همیشه از یه زندگی قشنگ لذت ببری.قول می دم بهترین خانواده واست باشیم چون می دونم تو بهترینی.خیلی دوست دارم.

سلام بهترین دایی دنیا دایی مهربونم
خیلی دوست دارم
ازته ته دل کوچولوم دوستت دارم دلم می خواد زود زود منم برسم به بهار و بیام پیشتون دستای کوچولوم را بزار تو دستت می دونم تو بهترین دایی دنیا هستی
مامانم خیلی دوستت داره و همیشهواست دعا می کنه که هر جا که هستی سالم باشی و کارات همه روبه راه باشه
راستی دایی مهربون بابت همه چیزای قشنگی که واسم فرستادی مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی


avesta
20 آذر 91 17:42
الهی من قلبون این موفلفلی برم که چقد هممون بی تاب دیدنشیم


خاله جون از یه دنیای دیگه که من هنوز توشم سلام
من خیلی دوستتون دارم مخصوا پسل خاله
قند تو دلم اب می شه وقتی می دونم در آینده چه خلابکریایی با هم می کنیم اووووووووووو
خاله اکرم
20 آذر 91 17:46
خوش به حالت که مامانت اینقد بلده قشنگ بنویسه


مرسی خاله اکی ایشاایشالا خودت قشنگ ترش را تو وبلاگت واسه نی نی ات می نویسی
najme
20 آذر 91 17:48
ای جوووووون.... خوش به حال مو فلفلی


سلام خاله نجمه
مرسی که به وبلاگ من اومدی دوستت دارم هنوز خبری نیست خاله!!!!!زودی باش دیگه