آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

یه اتفاق ناب

1391/9/20 17:15
نویسنده : مامان نی نی
133 بازدید
اشتراک گذاری

5 ماهی می شود که همسفریم،با منی در تمام لحظه هایم گاه گاهی تلنگری می زنی به من

یعنی من هم هستم

اما مگه می شه من بودنت را از یاد ببرم

روز به روز بزرگتر می شی و من گاهی این را درونم حس می کنم

سفری که من بی تابانه انتظار پایان سرخوشانه ان را دارم

پسرکم در راه است

فرزندم

نورچشمم

می خواهم تمام لحظه هایی که بامن تقسیمشان می کنی برایت بنویسم

لحظه های زیبای زندگیم که گاهی ناباورانه تماشایشان می کنم...

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دایی محمد
20 آذر 91 12:46
تنها کسیکه وقتی شکمش را لگد می خورد
از شدت شوق می خندد مادر است.مو فل فلی مامانت بهترین مامان دنیاست.محکمم لگد نزنیا


سلام بهترین دایی دنیا
دایی باورت می شه وقتی مامانم رالگد نمیم نگران می شه منم بعضی وقتا بدجنسی میکنم چند ساعت اروم می شینم بعد تلافیش را می کنم اونوقت شروع می کنه قربون صدقه ام رفتن خیلی کیف می کنم
واقعا مامانم بهترین مامان دنیاست؟
دایی محمد
20 آذر 91 17:27
تنها کسیکه وقتی شکمش را لگد می خورد
از شدت شوق می خندد مادر است.مو فل فلی مامانت بهترین مامان دنیاست.محکمم لگد نزنیا



دایی باورت می شه وقتی مامانم رالگد نمیم نگران می شه منم بعضی وقتا بدجنسی میکنم چند ساعت اروم می شینم بعد تلافیش را می کنم اونوقت شروع می کنه قربون صدقه ام رفتن خیلی کیف می کنم
واقعا مامانم بهترین مامان دنیاست؟
دایی محمد
21 آذر 91 15:41
آره دایی.به خدا مامانت بهترین مامان دنیاست.مامانت یه فرشته خوشکله که همه ما با وجودش احساس خوشبختی می کنیم


دایی مهربونم
تو هم بهترین دایی دنیا هستی که همه ازته دل دوست داریم
لیلا
22 آذر 91 14:04
خوب دایی وخواهر زاده دل میدین وقلوه میگیرین


آره دیگه ماییم حسودی می کنی مامان لیلا دایی محمد ایمگد دوسم داله
باران قلنبه
23 آذر 91 10:59
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5