آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

بهشت خونه ما

چقدر چشم به راهت هستیم

1391/10/4 17:29
نویسنده : مامان نی نی
200 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر چشم به راهت هستیم

شب ها سجاده سبز دعا را می گسترانیم و

آمدنت را در سکون سپاس می گوییم

چقدر چشم به راهت هستیم

آن لحظه که نگاهمان بر رویت گره خواهد خورد و دیگر بر نخواهد خواست

ه تو خواهیم گفت:

تو را دوستت داریم

نفس هایت عطر باران دارد و شمیم نوبهار

زمان تازگی است، فرصت رویش

رویت می زداید طعم تلخی هایمان را

طعم عسل به کاممان جاری می شود

روی ماهت را بر پیشانی سبز فرداهایمان گره می زنیم

ای یگانه بهانه هستی مان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله اکرم
4 دی 91 18:06
و چه روز قشنگیست روز امدن تو تویی که اینقد چشم به راه داری من هم هر روز به پاس امدنت خداروشکر میکنم چون میدانم نعمتی است که شکر هر روز آن هم کم خواهد بود
خاله اکرم
7 دی 91 20:07
من به عنوان خاله موفرفری
از اینکه کسی نمیاد کامنت بذاره خیلی ناراحتم
هر کی میاد میخونه لطفا یه چیزی بنویسه
بعدا موفرفری بگه خاله اکی رو بیشتر ازهمه دوست دارم ناراحت نشیدا!
از ما گفتن بود از شما.....


سلام خاله اکی الهی قربون دل مهربونت برم. خاله اکی میان به وبلاگ پسرم سر می زننولی انگار نظراتشوت تایید نمی شه نمی تونن نظر بذارن.
لیلا
8 دی 91 19:39
عزیزدلم همه ما چشم براهتیم وامدنت را بیصبرانه انتظار میکشیم بابا علی همه ش قربون وصدقه ات میره اوش عزیزم اوستا پسر خاله صدیقه چشم براهت هست که بیای باهاش بازی کنی


سلام مرسی مامان لیلا می دونم همه همه آوش ما را خیلی دوستت دارنو همه چشم به راهش هستند.پسر منم چشم انتظار که بیاد تو این دنیا و این همه آدمهای خوب دور و برش راببینه و با پسر خاله بازی کنه
avesta
9 دی 91 23:39
سلام از خاله صدیقه به خاله اکی و موفرفری و مامانش و خلاصه همه خاله اکی از الان تفرقه افکنی نکن که هی بپرسی از نی نی آوش این خالت رو بیشتر دوست دالی یا اون خالت خودش میدونه که من و اتوتا خیلی دوسش دالیم فقط خیلی گرفتاریم بعضی وقت ها یادمون میره بهش سر بزنیم


خاله ها سلام
چی شده؟ من هنوز نیومدم دارین با هم دعوا می کننین دعوا کال زشتیه، من همهرا دوست دارم اما پسل خالم یه ذره بیشتر، آخه بهم قول اسباب بازیهاشو داده!
مامان پاتمه
2 بهمن 91 10:48
سلام عزیزم
بله برای انتخاب اسم مشکل داشتیم
http://avash-sadeghi.persianblog.ir/post/13/

توضیحاتش اینجا هست
اگه سوالی بود بپرسین در خدمتیم


مرسی عزیزم