آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

دلنوشته های بابایی

1391/10/4 17:37
نویسنده : مامان نی نی
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام آوشم

سلام قشنگ ترین  اتفاق زندگیم

امروز چهارم دی ماه سال 91 و من الان ساعت پنج و بیست وشش دقیقه بعدازظهر این مطلب را برات یادگاری می گذارم.

تو بیشتر از شش ماه که با من هستی ، روزها یکی پس از دیگری سپری می شن وروز به روز بزرگتر می شی پسرم.

بزرگ شدنت را با تموم وجود حس می کنم و ثانیه به ثانیه در کنارت بودن برام قشنگ ترین لحظه ها را خلق می کنند. فکر کنم به قول قدیمی ها تا چشم به هم بزنیم واسه خودت آقا شدی.

روزی چند مرتبه وقتی کنار مامات هستم با تو تو دنیای خودت صحبت می کنم.

خدایا پسرم را در پناه خودت حفظ کن و در تمام عمر نازنینش از بدیها و دو رنگیها و ناملایمات زندگی و دروغ و... دور نگهش دار و بهترین تقدیر را براش رقم بزن.

از خدای مهربون می خوام مامان جون و باباجون هاش ، عمه ها و خاله ها ، عمو ودایی مهربونش را همیشه در پناه  خودش حفظ کنه تا همیشه تکیه گاه و پناه پسرم باشند.

از طرف بابایی به آوش

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله اکرم
4 دی 91 18:01
وای چه بابای خوب و رمانتیکی
انشااله سایه تون صدسال بالای سر آوش جون میمونه
ما هم همیشه دوستش داریم
خیلی خیلی زیاد


lمرسی خاله مهربون
هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 19:14
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
چشم عزیزم به هیراد کوچولو رای دادیم




لیلا
9 دی 91 18:13
بابائی منم خیلییییی زیاد دوست دارم دعا میکنم خدا همیشه بابا ومامانونم برام نگهداره بابائی قول میدم برات پسر خوبی باشم مثل پسز خالم


پسرم قول می ده که همیشه با همه مهربون باشه و دوستشون داشته باشه
avesta
9 دی 91 23:43
سایه این مامان و بابای مهربون تا همیشه بالای سر نی نی آوش باشه


مممممممممممممممممرسی خاله مهربون
عمه لادن
22 دی 91 0:08
ما هم هر 3تاییتون دوست داریم.براتون آرزوی خوشبختی میکنیم.


ما هم دوستتون داریم پسرم واسه همه خوبی هاتون ازتون تشکر می کنه مرسسسسسسسسسسسی
مامان نسرین
25 دی 91 22:49
من هم مثل بابا و مامان روزشماری میکنم و منتظر اومدنت هستم که تو رو بغل کنم و ببوسم.

مرسسسسسسسسسسسسسسسی مامان جون مهربون