آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

بهشت خونه ما

برای آوشم نور چشمم

1394/5/7 14:30
نویسنده : مامان نی نی
227 بازدید
اشتراک گذاری

نور دیده و جانم

همنفس روزگارم

امروز دقیقا 3 سال از شروع سفر من و تو می گذرد بعضی وقتها نگرانم که مادر کاملی برایت نباشم 

اما بدان که نهایت تلاشم را در این راه دارم

امروز به یمن اتفاق فرخنده ای که افتاد داشتم مطالب گذشته را مرور می کردم و آرزوهای دور و درازم برای تو گل نوبهار من

این روزها پر از شنیدنم برای تو برای کلمات کودکانه ات با ادبیات و لهجه نصف و نیمه ات

دائم می پرسی این چیه بعضی وقتها هم متوجه شیطنت هایت در پرسش های متوالی می شوم که منتظر عکس العمل من هستی و یا شاید چیز دیگری

امیدوارم که همسفر خوبی برایت باشم و هرگاه که بخواهی همسفران دیگری نیز انتخاب کنی همسفرانی نیکو برگزینی...

ارزو می کنم آرزوهایت پر از معنا باشد و همت بلندت تورا به چیدن میوه های درخت آرزوهایت سوق دهد...

من با تو هر لحظه می آموزم مادری را و از خداوند می خواهم همیشه پشتیبان من و تو در این سفر باشد

از جانم بیشتر دوستت دارم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)