آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

بهشت خونه ما

برای تو

1393/11/4 14:53
نویسنده : مامان نی نی
148 بازدید
اشتراک گذاری

آوشم نور چشمم

همیشه هرجا درباره ازشیرگرفتن کودک می خوندم فکر می کردم که یه مرحله خیلی سخت برای کودکه اما الان متوجه شدم که برای من هم به همون اندازه سخته همین الان  گاه گاهی دلم تنگ می شه برای اینکه بگیرمت تو آغوشم و با همه وجودم مهرم را در تو جاری کنم من هم به این رابطه دلبسته شده بودم مثل تو و چقدر قطع این دلبستگی برای من هم سخت بود اما برای تو مطمئنا خیلی دشوارتر بوده چرا که تو اولین بار بود که چنین چیزی را تجربه می کردی و هیچ مهارتی در آن نداشتی خیلی جای شگفتی داشت که با همه وابستگی و دلبستگی تو اینقدر مهرت به من زیاد بود که حاضر شدی خودت این سختی را تحمل کنی اما من دردی را حس نکنم.

دوستت دارم فرزند عزیزتر از جانم

روحم نفسم

هم نفس همه لحظه های زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)