آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

مادوباره برگشتيم

1393/11/1 23:57
نویسنده : مامان نی نی
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد ازاين مدت طولاني

من خيلي وقته نبودم آخه ماماني اصلا وقت آزادنداشت كه بياد و اينجابنويسه اماالان يه كم وقتمون آزادتره و مامان مي خواد دوباره برام خاطره بنويسه  من الان يكسال و ده ماهم تموم شده تقريبا ١٣/٥كيلو وزنم شده مي تونم بعضي از كلمات را مثل بدو آده بابا مامان عمه آنا را بگم.

روز شنبه مامان واسه يه ماموريت اداري رفت تهران ولي من را با خودش نبرد فرداش كه برگشت من وباباييبا يه گل مريم رفتيم  فرودگاه استقبالش من خيلي دلم واسش تنگ شده بود ماماني هم همينطور دلم واسه همه ماماني هم تنگ شده بود اما ماماني وقتي تهران بود همه بووي شده بود و من ديگه نمي تونستم  ازش بخورم چن رىز هم حال مامان وهم من خيلي خوب نبوداما الان هردوتامون تقريبا بهتريم ومن كم كم دارم عادت مي كنم كه  ديگه  نبايد شير مامانم را بخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)