آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

گردو

1392/8/30 11:43
نویسنده : مامان نی نی
187 بازدید
اشتراک گذاری

سوال به نظر شما من می تونم گردو بخورم ، اونم با پوستسوال

مامان و بابایی داشتند واسه پختن فسنجون ، گردو می شکوندند منم تو روروئک دائم دور و برشون می گشتم و تلاش می کردم که یکی از اون گردو ها را بردارم اما دستم نمی رسید ، بابایی که تلاش من را دید تو سبد گردویی بزرگترین گردو را برداشت و به من داد ، چه باباهی مهربونی دارم منماچماچماچ

مامانی طبق معمول گفت: نده دستش ،می کنه تو دهنش، از دست این مامانیعصبانی

منم تا دیدم می خوان از دستم بگیرنش دو دستی گردو را گذاشتم تو دهنم اونم گردو به اون گندگی با پوستاز خود راضی مامانی تا دید داد و هوارش رفت هوا

وای داشتم خفه می شدم مامانی پس کله ام را گرفته بود که سرم پایین باشه بابایی هم اینقدر لپم را فشار داد که تونست گردو را با دستاش از دهنم بیاره بیرون ، منم که خیلی بهم برخورده بود از طرفی هم ترسیده بودم زدم زیر گریه

مامان بابا چقدر بوسم کردند و نازم کشیدند تا آروم شدم

حالا به نظر شما من می تونم گردو با پوست بخورمسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه لادن
5 آذر 92 11:25
آره فدات شم تو به شرطی ما هم بخوری.گردو که چیزی نیست.
مامان نی نی
پاسخ
درم میام خونهه تون بخورمت