آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

اولین شکستنی

1392/8/12 23:20
نویسنده : مامان نی نی
181 بازدید
اشتراک گذاری

اولین خسارت من به وسایل خونه دیشب اتفاق افتاد من سوار روروئکم شده بودم و داشتم محیط خونه را گردش علمی می کردم . قسمت کتابخانه و گلدانها بخش مورد علاقه من هستند به همین خاطر بابایی با یه بند روروئک را به پایه مبل بسته بود و داشت با مامان تلفیزیون نگاه می کرد و همزمان به من هم هر از چند گاهی نگاه می کرد من هم تو همین فرصت استفاده کردم و به طرف گلدان سفالی بزرگی که تو خونه بود رفتم. بابایی من را دید و داشت منو به مامان نشون می داد که ناگهان دید ای دل غافل گلدان نقش زمین شده و چند قسمت مختلف به وجود آوردم. یه گلدون شده بود چنتا گلدون دیگه اما شکسته بود من که زود از معرکه فرار کردم مامان و بابا تا چند لحظه ماتشون برده بود تازه بعد هم از شاهکار گل پسر که من باشم عکس و فیلم هم گرفتن.

اما بشنوین از بقیه ماجرا بابا از دست من گلایه کرده ، و قرار بابا بزرگ خسارت خرابکاری من را پرداخت کنه یعنی گفته فدای سر آوش هر چیزی خراب شد خسارتش را می دمخجالتخجالت

خدا بده شانسقلب

مامان لیلا هم که وقتی شنید کلی قربون صدقه من رفت. حالا حدس بزنین من چقدر لوس و ننر می شم.

فکر نکنم بشه با چیزی اندازه لوس شدنم را برآورد کرد.زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله اکرم
13 آبان 92 9:42
وای وای خدا به داد مامان و بابا و مامان لیلا برسه حالا هنوز پا در نیورده این کارا رو میکنه...
مامان نی نی
پاسخ
وای وای که چه ها خواهم کرد
مثل هیچکس
16 آبان 92 12:48
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان لیلا
17 آبان 92 6:59
فدای سرت عزیزم هر وقت رورووکت به طناب بستند تو هم یه چیزشون و خراب کن تا یاد بگیرند بچه مو اذیت نکنند مامان لیلا قول بده قول مردونه هروقت خرابکاری کردم همینجوری قربون صدقه ام بری
خاله حدیثه
18 آبان 92 10:57
ای جونم شما از حالا خرابکاری میکنی وقتی راه افتادی می خواهی چیکار کنی البته خوب مامان جون شکستی رو ساختن که بشکنی دیگه مگر نه خاله حدیثه اینقدر نقشه های خرابکاری دارم حیف حیف که همه چیز را از دسترسم برداشتند اما دارم نقشعه می کشم واسشون
مثل هیچکس
26 آبان 92 10:56
فدای سرت عزیزممممممممممممم سفال برای شکستنه دیگه تا باشه از این خسارتها مرسی خاله، وای وای من چقدر خاطرخواه دارم