آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

یه مزه جدید

1392/5/22 19:00
نویسنده : مامان نی نی
173 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح یعنی ظهر که از لالا بیدار شدم مامانی یه کم بهم به به داد ، از شب تا صبح چند بار بیدار شده بودم به به می خوردم آخه دیگه این به به زود تموم می شه و من زودی گشنمه اصن خواب بهم مزه نمی ده واسه همینه که تا ساعت 12 ظهر لالا می کنمابرو

بعد که به به همیشگی را خوردم مامانی یه چیز دیگه هم بهم داد مزه اش نو بود یه ذره می خوردم نصف ذره می دادم بیرون دو تا قاشقی رو هم رفته خوردم مامانی هی می گفت بخور پسرم واسه پسلم فلنی درست کردم . خیلی دلش می خواست من بخورم اما یکی نیست بهش بگه چطو خودتون مرغ و پلو می خورین بعد به من یه ذره فلنی می دین.

امروز بازم بعد از به به خودم فلنی خودم این دفه اینگار مزه اش بهتر بود یعنی مامانی بهم گفت پسلم قند عسلم باید کم کم اینا را بخوری تا بعد بتونی پلو با مرغ هم بخوری منم امروز 5 تا قاشق کوچولوش را خوردم

مامانی هم بهم قول داده واسم غذاهای خوش ممزه درست کنه خوشمزه

حالا دیگه کم کم 5 ماهم داره تموم می شه چقدر زود می گذره مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محمد
23 مرداد 92 0:03
سلام چه گل پسری خدا حفظش کنه اگه مایلید تبادل لینک کنیم .اول مل پیش قدم میشیم تا بعد شما میتونید بیایدسر بزنید ما منتظریم
خاله اکرم
23 مرداد 92 11:43
عزیزم باید خوب غذا بخوری تا زود بزرگ بشی
چه مامان خوبی داری که اینقد به فکرته
البته بابایی هم خیلی خوبه
بزرگ شدی باید حسابی قدرشون رو بدونی



خاله اکی من غذا خیلی دوست دارم اما دوست دارم همه غذاهای خوشممز بخورم از همونایی که مامان و بابا می خورن
هلو و شلیل هم خیلی دوس دارم این مامان ترسو هی می ترسه بپره گلوم بهم نمی ده بخورم