آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

بهشت خونه ما

اولین کتاب من

1391/11/3 17:42
نویسنده : مامان نی نی
305 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان واسه من از کتابفروشی که اومده بود تو اداره شون و نمایشگاه کوچولو زد یه کتاب خرید. یه کتاب دوست داشتنی با کلی شعرهای قشنگ. قراره هر روز برام از این کتاب شعرای قشنگ قشنگ بخونه تا وقتی که اومدم پیشش و این شعرها را دوباره شنیدم یادم بیاد و باهاشون آروم بشم.اسم کتاب 48 لالایی برای 4 فصله که شعرهاش سروده خانم مریم اسلامیه.

یکی از شعرهای قشنگش

لالالالا بهشت من

گل اردیبهشت من

خدا با لطف آورده

تو را در سرنوشت من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله اکرم
3 بهمن 91 17:50
لالا لالا گل پونه
لالا لاالا گل پونه
لالا گلم باشی
همیشه در برم باشی
لالا گل آلو
درخت سیب و زرد آلو
لالا گلی دارم
به چه بلبلی دارم
لالا گلم لالا
بخواب ای بلبلم لالا
لالا گل لاله
دوست داریم من و خاله
لالا گل دشتی
همه رفتن تو برگشتی
خداوندا توپیرش کن
خط قران نصیبش کن
لالا لالا گلم باشی
همیشه همدمم باشی
کلام الله تو پیرش کن
زیارت ها نصیبش گن
لالا لالا گل زردم
نبینم داغ فرزندم
خداوندا تو ستاری
همه خوابن تو بیداری
به حق خواب و بیداری
عزیزم را نگه داری


چه لالایی قشنگی خاله اکی واسه پسرم نوشته مرسی
خاله اکرم
3 بهمن 91 17:55
اینم لالایی خاله اکی برای آوش عزیزم



مرسی خاله مهربون
اوستا
7 بهمن 91 22:33
وای مثل کتاب پسر خاله اشه اوستا هم از این کتاب داره خیلی قشنگه شعرهاش مبارکت باشه خاله جون


مرسی خاله جون،آره مامانم شعرهاش را قبلا خونده خیلی خیلی قشنگه
لیلا
16 بهمن 91 0:07
اوش عزیزم خوش به حال خودت وپسرخالت ا وستا چه خاله مهربونی دارین .عزیزم منم کتاب قشنگی که مامان برات خریده بود دیدم خوشحال شدم پیش خودم گفتم لالائیهاشو برای بچه ام میخونم.


مرسی مامن لیلا پسرم وقتی که بیاد پیشمون خیلی دوست داره واسش لالایی بخونی و مطمئنم عاشق لالاییات می شه