آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

بهشت خونه ما

از پمپرز گرفتن 2

1394/3/24 14:45
نویسنده : مامان نی نی
189 بازدید
اشتراک گذاری

الان بیش تر از دو هفته است که آوش داره تمرین می کنه که به جای پمپرز از دستشویی استفاده کنه خونه مامان لیلا خیلی خوبه بابایی می گه چون اونجا آزادی داره و خودش می ره جیش می کنه اما خونه مامان بابا به قول خودش خیلی لجبازی می کنه و هربار که بخواد بره دستشویی کلی الم شنگه داریم یاباید بابایی بگه من الان دمپاییات را می پوشم و بدوبدو بره دستشویی یا اینکه بعضی وقتا به قول جایزه خلاصه به سختی می ره و تا آخرین لحظه اذیت می کنه

دیروز هم یکی از همین روزها بود من که خسته و با سرماخوردگی ساعت 6 بعداز ظهر برگشتم خونه آوشی هم که تازه از خواب بیدار شده بود حسابی شنگول بود اول با کلی چک و چونه رفتیم خانه بازی با اینکه خانه بازی را دوست داره و لذت می بره اما خب بهونه می گرفت که نمی خوام برم اونجا بریم خونه خاله لیلیته با ابتا بازی به قول خودش راضی شد بریم خانه بازی برگشتن به خونه موقع دستشوییش هرکاری کردم نرفت دستشویی منم مجبور شدم بغلش کنم ببرمش تا جیش کنه بعد که اومد بیرون رفت روی تخت و می گفت من تخت مامان بابا جیش و هی لباسش را در می آورد یعنی می خوام تو خونه جیش کنم بعد از اون هم می گفت من جیش خانه بازی نه تاب تاب آمینا نه یعنی من جیش می کنم و شما برای تنبیهم من را خانه بازی و پارک نمی برید چون حساسیت من و باباش را می دونه سعی می کنه اینطور تحریکمون کنه

منم خیلی عصبانی شدم اول سعی کردم باهاش قهر کنم اما دیدم فایده نداره رفتم کنارش و بارنگ انگشتی سرگرمش کردم تا همزمان شامش را هم بخوره اوضاع بهتر شد و صلح موقتا توخونه برقرار شد بابایی اومد خونه

پی نوشت: تاب تاب آمینا اسم یه سرسره کنار دریا است که بار اولی که آوش بابابایی به اونجا رفته دختر بچه ای به نام آوینا اونجا همبازیش بوده که به روایت بابایی خیلی خوش اخلاق هم نبوده اما آوش از اون به بعد به این سرسره که خیلی هم بهش علاقه منده می گه تاب تاب آمینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)